Център за поддръжка на ATN

Свържете се с нас

Благодарим ви, че сте клиент на ATN.

Разбираме, че понякога нещата не работят както очаквате и затова искаме да осигурим най-доброто обслужване на клиенти. Можете да получите поддръжка, като изпратите онлайн билет чрез предоставената форма. Ако изберете този метод на комуникация, ще направим всичко възможно да отговорим на вашето запитване в рамките на 1 работен ден.

Ако искате да говорите с агент по обслужване на клиенти относно вашия проблем или въпрос, моля, обадете се на нас на +359 32570140, Понеделник - Петък, от 9:00 до 20:00 GMT+2.

Регистрирайте вашия продукт

Чрез регистрацията на вашия продукт, постигате няколко неща. Регистрацията на вашата гаранция и записването за получаване на съобщения от ATN, когато има нови актуализации на фърмуера. Редовно пускаме актуализации на фърмуера за вашето устройство, за да подобрим производителността на системата и работата. Моля, останете в крак с новостите и регистрирайте своя продукт.

ИЗТЕГЛЯНЕ НА ФЪРМУЕР

Можете да намерите най-новите фърмуери за вашето устройство в нашия ATN Update Center. (фърмуерът е вграден софтуер, който контролира вашите устройства)

РЪКОВОДСТВО

Подробни ръководства за потребителя за преглед на функциите и характеристиките на вашето устройство.

Допълнителни ресурси

Ако имате нужда от незабавна поддръжка след работното време или през уикендите, предлагаме да се присъедините към групата ATN Smart HD Owners във Facebook.
Там ще намерите хиляди запалени потребители на продукти на ATN. Те могат да помогнат с отговори на повечето въпроси или да предоставят допълнителни съвети за отстраняване на проблеми, за да решите проблема, който срещате или да отговорите на всеки въпрос, който имате за вашето ATN устройство.

Билетът е изпратен

Благодарим, че се свързахте с ATN. Ще отговорим възможно най-скоро

ТАБЛИЦА ЗА СРАВНЕНИЕ НА ОПТИКИ
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv