Център за обслужване и ремонт

Преди да изпратите своя продукт ATN Europe за обслужване или ремонт,
разгледайте нашите секции за отстраняване на неизправности и често задавани въпроси, които могат да ви помогнат бързо да възстановите устройството си.

ИСКАЙТЕ ОБСЛУЖВАНЕ

Ако вашият продукт на ATN не работи по никакъв начин и сте опитали съветите за отстраняване на неизправности и често задавани въпроси. Моля, следвайте тези инструкции, за да започнете заявка за обслужване:

  1. Премахнете монтажните пръстени, капаците и всички други аксесоари от продукта.

  2. Запишете серийния номер на продукта и го съхранявайте, където можете да го намерите, ако е необходимо.

  3. Разпечатайте тази страница за потвърждение и я включете във вашия пратка.

  4. Ако е възможно, изпратете продукта в оригиналната му опаковка, тъй като това е най-безопасният метод.

  5. Уверете се, че сте обвили пратката сигурно и използвайте лента за външната опаковка.

  6. Ако е възможно, изпратете с проследяема пощенска услуга. Моля, застраховайте пратката срещу загуба.

  7. Изпратете до: ATN Europe LTD Service Center, RMA-XXXXX, 1588 Sofia Bulgaria, ul. "Okolovrasten pat" 456B Inter Logistic Park

  8. Моля, получете RMA номер, като попълните формуляра по-долу.

Как да върнете продуктите:
  1. Свържете се с ATN Europe Ltd чрез: email, чат или телефон.

  2. Премахнете монтажните пръстени, капаците и всички други аксесоари от продукта.

  3. Запишете серийния номер на продукта и го съхранявайте, където можете да го намерите, ако е необходимо.

  4. Разпечатайте и подпишете „ФОРМА ЗА ВРЪЩАНЕ НА ATN 30 ДНИ“ и я включете в пратката си.

  5. Изпратете продукта в оригиналната му опаковка, тъй като това е най-безопасният метод.

  6. Уверете се, че сте обвили пратката сигурно и използвайте лента за външната опаковка.

  7. Изпратете пратката само чрез използване на етикета на TNT, предоставен от нашата услуга. Разходите за транспортиране за връщане на стоките са за сметка на ATN Europe Ltd. Моля, не създавайте нова пратка с различен етикет или куриерска услуга. Ако се нуждаете от помощ или нямате подходящия етикет – моля, свържете се с нас по имейл, чат или телефон.

Моля, обърнете внимание, че няма да приемем пратки, изпратени с какъвто и да е друг метод на връщане освен етикета за връщане на TNT, който сме изпратили, както и пратки, които липсват надлежно попълнена и подписана „ФОРМА ЗА ВРЪЩАНЕ НА ATN 30 ДНИ“.

Възстановяване:

След като получим вашия върнат продукт и проверим, че отговаря на условията за връщане, ще възстановим стойността на закупения от вас продукт в рамките на до 15 работни дни. В случай че липсват някои аксесоари или части, те ще бъдат приспаднати от сумата, която ще бъде възстановена.

  • Ако сте платили с кредитна или дебитна карта, възстановяването ще бъде извършено на банката, издала картата.

  • В случай че сте платили чрез банков превод, трябва да запишете вашия IBAN и името на притежателя на сметката в формуляра за връщане на ATN и да подпишете документа. Клиентът, който е закупил продукта и притежателят на банковата сметка, трябва да съвпадат. Възстановяването няма да бъде обработено без подписан формуляр.

Попълнете формуляра по-долу и нашите търговски представители ще се свържат с вас, за да финализират връщането на формуляра за връщане на ATN.

ТАБЛИЦА ЗА СРАВНЕНИЕ НА ОПТИКИ
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv